Akademia Rosenberga

Akademia Rosenberga

10 września 2016

Wzruszyłam się, ja Agnieszka Satalecka, bo moja potrzeba sensu jest tak mocno zrealizowana :) i realizuje się dzięki codzienności w w Akademii i Misiu :)

Witaj Agnieszko, Witaj Kasiu,

Chciałam w swoim imieniu i całego zespołu Żyrafiej Osady  wyrazić naszą wdzięczność, za to, iż  przyczyniłyście się do tego, że nasze marzenie o empatycznej szkole stało się rzeczywistością.

Ostatecznie zaczynamy z 9 dzieci, które są oszołomione terenem i świeżym powietrzem i na razie czas szkolny poświęcają głównie na wolne aktywności na dworze.



Agnieszce -  dziękujemy za umożliwienie realizacji naszego projektu Żyrafiej Szkoły w formie Edukacji Domowej, za cierpliwość w wyjaśnianiu zawiłości dot. Formalności w szkolnictwie, za życzliwość, za zaufanie (nadal nigdy się nie widziałyśmy), otwartość, aby nam pomóc, za bezinteresowność.

Kasi - dziękujemy za życzliwy kontakt, sprawne dostarczanie informacji, życzliwość dla nas, mimo, iż się nie znamy, za chęć wzięcia na siebie większej ilości obowiązków wynikającej ze zgłoszeń naszych dzieci.



W załączeniu przesyłam mały rebus. Proszę dać znać, czy udało się Wam rozszyfrować słowo.  W przeciągu kilku dni prześlę rozwiązanie. (na zdjęciu jestem w czarnej sukience)

Pozdrawiam serdecznie,





Katarzyna Szadziewska-Łanecka

Prezes Zarządu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz